Handelsmissie voor Starters International Business
Niet toevallig zijn dit, in deze volgorde, de top vier exportmarkten
voor Nederlandse producten, samen goed voor meer dan de helft van de
totale Nederlandse uitvoer. De missies zijn bedoeld om met deze markten
en hun wijze van zakendoen kennis te maken, maar ook om direct in
contact te komen met voor de deelnemers relevante bedrijven en
organisaties.
Programma
-
Een belangrijk onderdeel van de handelsmissies wordt gevormd door de
zogenaamde ‘matchmaking’. Voor deelnemers worden, op basis van het
bedrijfsprofiel en de specifieke wensen van de deelnemer, individuele
afspraken gemaakt met potentiële klanten. - Daarnaast worden netwerkevenementen georganiseerd en collectieve bezoeken gebracht aan relevante organisaties.
- Voorafgaand aan de missies vinden bijeenkomsten plaats om de deelnemers inhoudelijk voor te bereiden op de reis.
Organisatie
De organisatie van de handelsmissies is door Agentschap NL uitbesteed
aan organisaties met veel ervaring op dit gebied. Deze organisaties
staan garant voor een goede, persoonlijke begeleiding van de deelnemers.